Rabu, 18 Oktober 2017

Rujukan Temuduga Pembantu Tadbir Perkeranian / Operasi Gred N19 Terkini

Anda calon temuduga Pembantu Tadbir Perkeranian/ Operasi gred N19 pada 29 Oktober 2017 - 11 November 2017?

Dah banyak kali di panggil temuduga kerajaan spa, tapi masi GAGAL sesi temuduga?


Anda serius nak LULUS temuduga Pembantu Tadbir Perkeranian / Operasi Gred N19 ni?

.
.
.
.
.
Jika anda tak serius untuk menjawat jawatan kerja kerajaan sila tinggalkan dan tutup laman ini.
.
.
.
.
Teruskan bacaan

.
.

.
Tahniah untuk diri anda, kerana anda serius untuk hadir dan LULUS temuduga pembantu tadbir.  Anda bakal mengetepikan calon-calon temuduga spa yang lain yang tidak menemui laman ini.

Pihak Media Kerjaya ada kongsikan rujukan yang  telah membantu ribuan calon temuduga kerajaan sejak 2009 mendapat pekerjaan yang diidamkan.

Panduan ini bakal membantu persediaan anda untuk menghadapi temuduga yang akan menentukan masa depan anda.

Tidak membuang masa,berikut nota-nota yang penting untuk anda buat catitan sebagai persediaan menghadapi temuduga kelak.



Temuduga Pembantu Tadbir Perkeranian / Operasi Gred N19


Melalui hebahan pihak Suruhanjaya Perkhidmatan Awam SPA, tarikh temuduga jawatan pembantu tadbir perkeranian / operasi gred n19 2017 adalah pada 29 Oktober 2017 sehingga 11 November 2017.


Bagi anda yang pernah mengisi permohonan jawatan pembantu tadbir perkeranian / operasi gred n19 boleh membuat semakan secara online dengan cara memasukkan nombor kad penggenalan menerusi pautan berikut :


1. http://www.spa.gov.my/web/guest/senarai-penjadualan-temu-duga/ 
atau melalaui pautan alternatif

2. semakan layak temuduga pembantu tadbir perkeranian/operasi gred n19



Pembantu Tadbir N19


Jawatan pembantu tadbir n19 merupakan satu jawatan di ketegorikan dalam kumpulan pelaksana. Calon-calon temuduga pembantu tadbir n19 yang layak akan di tempatkan bertugas di kementerian/ jabatan/ pentadbiran negeri.


Tugas Pembantu Tadbir Perkeranian / Operasi N19



Antara tugas-tugas pembantu tadbir N19 ialah :


  1. Menjalankan tugas-tugas penyelenggaraan fail/dokumen, 
  2. Pengiraan, 
  3. Penyediaan laporan bulanan, 
  4. Statistik serta 
  5. Penyediaan

Apa Beza Pembantu Tadbir Perkeranian dan Pembantu Tadbir Operasi?



Calon pembantu tadbir perkeranian akan bertugas di kementerian/jabatan/agensi kerajaan yang tidak terlibat dengan operasi di luar pejabat. Contohnya seperti pembantu tadbir di kementerian luar bandar dan wilayah, pembantu tadbir jabatan kerja raya dan lain-laian.


Manakala bagi pembantu tadbir operasi n19 pula lebih kepada kementerian/jabatan/agensi kerajaan beruniform seperti pembantu tadbir operasi di jabatan pengangkutan jalan, dan sebagainya.


Apa Kelebihan Sekiranya LULUS Temuduga Pembantu Tadbir Perkeranian/Operasi?



Sangat banyak kelebihan jika anda berjaya mendapat tawaran kerja di sektor awam. Kerja kerajaan merupakan kerja yang "hot" dan menjadi idaman setiap graduan yang berjaya menatkan pengajian.


Antara kelebihan sekiranya anda menjawat jawatan ini :


1.Gaji Pembantu Tadbir N19

  • Gaji minimum : RM1,352.00
  • Gaji maksimum : RM4,003.00
  • Kenaikan gaji tahunan : RM100.00
2.Elaun Perumahan

3.Cost of living allowance (COLA)

4.Imbuhan tetap khidmat awam (Itka)

5.Kenaikan gaji setiap tahun

6.Cuti tahunan mengikut kelayakan 

7.Cuti bersalin bagi wanita

dan banyak lagi....


.
.
.
.
.
Tapi sebelum itu sudahkah anda membuat persiapan yang rapi untuk menghadapi temuduga pembantu tadbir perkeranian /operasi pada 29 Oktober 2017 sehingga 11 November 2017??


Persediaan Menghadapi Temuduga Pembantu Tadbir Perkeranian/Operasi N19 



Jangan ambil mudah sesi temuduga yang bakal anda hadapi nanti. Jumlah calon untuk temuduga bagi pembantu tadbir sangat-sangat ramai saban tahun. Ramai yang sudah kecundang...


Ini juga antara faktor kebanyakan calon GAGAL temuduga kerana tiada persediaan yang rapi untuk menghadapi temuduga.


Ini antara bebelan salah seorang calon yang pernah di panggil temuduga pembantu tadbir...


Temuduga Pembantu Tadbir


Anda boleh baca keluhan mereka facebook page SPA disini



Persaingan untuk temuduga pembantu tadbir n19 AMAT tinggi dan peluang untuk anda berjaya adalah tipis jika anda langsung TIDAK TAHU bagaimana untuk bersedia menghadapi temuduga tersebut.

Rujukan Temuduga Pembantu Tadbir Perkeranian / Operasi Gred N19 Terkini


Jika anda masi binggung dan tidak tahu bagaimana untuk membuat persedian bagi menghadapi temuduga pembantu tadbir yang bakal anda hadapai pada 29 Oktober hingga 11 November 2017 ini...



Laporan ini dihasilkan hampir lebih 2 tahun sejak 2009 oleh Tim Infokerjaya. Tahukah anda bahawa sudah begitu ramai yang telah kami bantu untuk berjaya dalam temuduga kerja kerajaan dan seterusnya bergelar sebagai penjawat awam.


Betapa bertuahnya mereka kerana Tuhan menemukan mereka dengan laman web ini yang seterusnya memberi hidayah dan ilmu pengetahuan yang amat tinggi nilainya yang mana dapat membantu mereka keluar dari masalah mencari kerja.


Apa yang terkandung dalam rujukan lulus temuduga kerajaan




  • Anda perlu tahu apakah 4 tindakan yang harus anda lakukan sebelum menghadiri temuduga. Tanpanya persediaan temuduga anda akan menjadi tempang!
  • Tahukah anda dengan hanya memakai pakaian tertentu, anda boleh mendapat markah free 5% dengan begitu sahaja.
  • Bagaimana melatih diri anda menjadi hebat berkata - kata di hadapan panel penemuduga dan terus memukau mereka? Anda akan ketahuinya...
  • Cuak disoal dalam bahasa Inggeris. Ketahui bagaimana anda dapat kuasai bahasa tersebut dalam masa singkat khas untuk temuduga...
  • Bagaimana nak jangkakan soalan - soalan yang bakal disoal semasa temuduga? Ikuti beberapa teknik mudah yang diajarkan dalam ebook ini.
  • Anda tidak dipanggil - panggil temuduga? Ketahui 7 sebab utamanya. Selapas ini Insyallah anda akan dipanggil!
  • Anda ada ijazah, bolehkah anda apply jawatan yang perlukan SPM saja? Tahukah anda, silap percaturan, anda pulang kosong saja.
  • Bila anda disoal sebegini " Kenapa kami patut pilih anda bagi jawatan ini?". Apakah patut anda jawab? Ketahuilah soalan - soalan paling killer yang pasti anda dapat jawab selepas ini.

Dan banyak lagi rahsia yang tidak muat kami nyatakan di sini. Semuanya terkandung dalam ebook ini!.



Testimoni apa kata calon temuduga pembantu tadbir perkeranian/operasi yang telah mendapatkan bantuan persedian rujukan LULUS temuduga kerja kerajaan



rujukan temuduga pembantu tadbir n19
Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut situasi, keadaan dan pemahan pengguna.

















Disclaimer: Apa yang kami nyatakan di web ini adalah benar dan tepat mengikut fakta semasa dan dari ulasan pengguna sebenar. Pengguna dinasihatkan menggunakan panduan ini seperti arahan pada produk. Namun kami tidak bertanggungjawab jika sebarang masalah/komplikasi berlaku kepada pengguna di atas penggunaan panduan ini


EmoticonEmoticon